کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    عایق‌ بندی بام ساختمان با مواد عایق رطوبتی : عایق رطوبتی پشت بام یکی از مسائل مهمی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته‌است. عایق‌ بندی بام با مواد مختلف انجام می‌گیرد که در بین آن‌ها برخی از این مواد از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. عایق‌ رطوبتی پشت بام باید برای همه ساختمان‌ها انجام گیرد زیرا نبود آن باعث می‌شود تا ساکنین دچار مشکلات زیادی شوند. عایق رطوبتی برای پشت بام انواع مختلفی دارد که بر حسب موقعیت ساختمان و آب و هوا معمولاً از انواع مختلف آن استفاده می‌شود. بهترین روش آب‌ بندی پشت بام استفاده از موادی می‌باشد که ماندگاری بالا و مقاومت زیاد در برابر تغییرات دما و رطوبت داشته باشد.

     
    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    30 شهريور 1402 - 12:25
    بازدید : 42

    بهترین پوشش های محافظ رطوبتی نانو در کرج : عایق رطوبتی به پوششی گفته می شود که ساختمان را در برابر نفوذ آب و رطوبت محافظت می کند. این عایق ها به صورت لایه هایی با ضخامت مختلف می باشند که به شکل مایع، پودر، رولی یا صفحه ای در ابعاد مختلف به بازار عرضه و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این عایق ها از مواد مختلف ساخته شده اند و با توجه به میزان ترکیبات خود در مکان های مختلف کاربرد دارند. این ترکیبات نقش مهمی در عملکرد و پوشش دهی عایق ها ایفا می کنند. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 شهريور 1402 - 9:6
    بازدید : 36

    بهترین ایزوگام عایق کردن شیروانی در کرج : برای نصب ایزوگام روی شیروانی می توانید با نمایندگی ایزوگام در شرکت گام گستر تماس بگیرید. سقف های شیروانی به دلیل زیبایی ظاهری که دارند، اخیرا مورد استقبال قرار گرفته اند. به طوری که علاوه بر مناطق شمالی کشور، در دیگر شهرها هم مشاهده می شود. با توجه به شیب موجود در این سقف ها، نصب ایزوگام روی آنها نکات و حساسیت های ویژه ای دارد. این کار باید توسط نصاب های حرفه ای انجام شود تا با اجرای درست و بدون ایراد، بهترین کیفیت و عملکرد را برای کاربر داشته باشد. در ادامه نکات مهمی را در خصوص نصب ایزوگام روی شیروانی بررسی می کنیم.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 شهريور 1402 - 11:59
    بازدید : 50

    پخش و توزیع انواع عایق های نانو نما واترپروف : نانو به موادی گفته می شود که وقتی روی سطحی ریخته می شود گردو غبار و اب را به خود جذب نمیکند و مانند یک لایه شیشه ای روی سطح سنگ گذاشته میشود. نانو کمک شایانی به بشر در عمر ضد اب سازی سطوح کرده است. چندین نوع مواد نانو داریم که هر کدام برای نمای خاص خودشان استفاده می شود. ما برای ضد اب کردن نمای سنگ از z90 که بسیار قوی میباشد استقاده می کنیم. البته این مواد برای درزهای بسیار کوچک و ریز استفاده میشود.سطوحی که بند بزرگ دارد باید از خمیرهای نانو استفاده شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 شهريور 1402 - 12:35
    بازدید : 44

     عایق آسفالت جهت کاربردهای متعدد صنعت راه‌ سازی : آسفالت توپکا (رویه) که دارای دانه بندی ریزتری است در سطوخ که نیاز به روکش آسفالت خراب شده یا مکانهای کم تردد و نوارهای حفاری و پارکینگ ها استفاده میشود. آسفالت بیندر (آستر) دانه بندی درشت تری دارد و در سطوحی که خاکی میباشد و آسفالت نبوده تا به حال اجرا میگردد و بعد از این لایه باید آسفالت توپکا پخش شود. اگر جهت پشت بام یا مکان هایی که تردد خودرو ندارد از آسفالت ۰۶ یا نرمه استفاده می شود. آسفالت به عنوان یک ماده ترکیبی از موادی مانند قیر یا بیتومن، شن، ماسه، مصالح سنگی و…، کاربردهای متعددی در صنعت راه‌سازی، عایق‌کاری و… دارد. به طور کلی، آسفالت‌ ها می‌ توانند انواع مختلفی داشته و در موقعیت‌ های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    20 شهريور 1402 - 9:19
    بازدید : 43

    قیمت عایق صوتی روکار دیوار مشترک در کرج : برای اجرای عایق صوتی، پیش از هر چیز باید تست صدا توسط کارشناسان انجام شود. کارشناسان با بررسی دیوارها و میزان صدایی که وارد می‌شود، به شما می‌گویند که چه نوع عایقی برایتان مناسب است. اگر حجم صدایی که وارد خانه‌تان می‌شود، خیلی زیاد است و آرامش را از شما گرفته، ممکن است کارشناسان به شما پیشنهاد کنند از عایق‌های توکار استفاده کنید. عایق‌های توکار نیاز به تخریب دیوار دارند اما نتیجه‌ای که از آن حاصل می‌شود خیلی بهتر از عایق‌های روکار است. در صورتی که تمایل به تخریب ندارید یا حجم صدایی که وارد خانه می‌شود چندان زیاد نیست، می‌توانید از عایق‌ های روکار استفاده کنید. روش عایق کاری روکار نیاز به تخریب ندارد و تمام مراحل نصب بر روی دیوار انجام می‌شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 شهريور 1402 - 10:10
    بازدید : 38

    آب بندی پشت بام موزاییکی توسط عایق بیرنگ : عایق نانو محصولی است با یک جزء برای عایق بندی شامل لاتکس و پودر ارگانومنیرال به رنگ سفید به شکل مایع عسل مانند به رنگ شیری است که با قلم مو رنگ پلاستیک و یا توسط ایرلس و کنیتکس پاش قابل پاشیدن بر روی سطح بام است. که بعد از خشک شدن بسیار نرم می شود و در دو دست، دست اول برای پر کردن خلل و فرج سیمان زیر کار و دست دوم به همراه توری پلی پروپیلن بر روی بام جهت آب بندی استفاده می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    12 شهريور 1402 - 13:5
    بازدید : 39

    بهترین جایگزین عایق سنتی آب بندی سرویس ها : امروزه هزینه های زیادی صرف کاشی و سرامیک جاهای مختلف خانه مانند حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و… می شود، اما نکته مهم که عموما به آن توجه نمی شود، آب بندی کاشی و سرامیک است. اگر عایق سرویس بهداشتی، آب بندی کاسه توالت، حمام و کاشی و سرامیک ها انجام نشود و یا به درستی انجام نشود، شاهد مشکلات زیادی اعم از بروز نم و رطوبت در دیوار خانه و طبقات پایین تر خانه خواهیم شد. آب بندی و عایق کاری سرویس های بهداشتی ، دستشویی ، توالت ، حمام و یا استخر ها و حوض ها بسته به این که مواد و مصالح به کار رفته در کف و دیوارها از چه جنسی باشد، اشکالات و تبعات ویژه خود را خواهد داشت.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 شهريور 1402 - 12:45
    بازدید : 47

    انواع شیوه های آب بندی مخازن آب و تانکرها : با گستردگی مناطق شهری و شهرک‌هایی صنعتی، مخازن آب و تانکرها نقش موثر‌تری در ادامه حیات جامعه ایفا می‌کنند. در کشورهایی مثل ایران که مناطق گرم و خشک فراوانی دارد، آب باید به طور مداوم ذخیره شود و امکان اجرای تاسیسات و لوله‌کشی برای توزیع آب همیشه میسر نیست. از طرفی سطح آب در منابع آبی روزبه‌روز در حال کاهش است و به همین دلیل شاهد افزایش محدودیت‌ها و جیره‌بندی آب هستیم. در این شرایط راهکارهایی برای کاهش مصرف و جلوگیری از هدر رفتن آب علاوه بر کاهش هزینه‌های خانگی یا صنعتی، گامی در جهت حفظ سرمایه‌های ملی است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    13 شهريور 1402 - 9:47
    بازدید : 36

    بهترین عایق‌ های الاستومری حرارتی در کرج : عایق الاستومری، با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارد. یکی از مصارف اصلی این عایق، در ساختمان‌سازی است. برای عایق‌کاری تاسیسات ساختمانی، معمولا از عایق الاستومری استفاده می‌شود. مثلا عایق‌کاری کانال کولر و لوله‌های سرد و گرم، با این عایق انجام می‌شود. برای عایق اتصالات و مخازن نیز در صنعت خودروسازی از عایق الاستومری استفاده می‌شود. این عایق‌ ها، در برخی شرایط، به عنوان عایق صوتی هم استفاده می‌شوند. اما در بخش قبلی دیدیم که برای رسیدن به بهترین نتیجه در این کار، بهتر است از عایق‌ های مخصوص صوت مانند عایق کوبه ای استفاده کنیم. عایق‌ های الاستومری، بیشتر برای عایق‌ کاری لوله‌ ها در ساختمان و مصارف صنعتی کاربرد دارند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 شهريور 1402 - 9:26
    بازدید : 43

    خدمات آب بندی سطوح با عایق بیرنگ و رنگی  : امروزه فناوری نانو فرصت های جدیدی را در صنعت ساختمان مانند تولید مصالح ساختمانی بسیار بادوام، سبک و با عمر طولانی، عایق هایی کاربردی به صورت پوشش در مکان هایی که عایق های معمول پاسخگو نیستند، استفاده در پردازش سطوح مانند شیشه، چوب و فلز و… ایجاد کرده  است. هدف از این امر بهبود عملکرد و افزایش طول عمر مصالح، عدم نیاز به پاک سازی سطوح و صرفه جویی در مصرف آب و انرژی است. کاربرد تکنولوژی نانو در ساختمان را می توان به ساخت مصالح اصلاح شده با استفاده از فناوری نانو اشاره نمود. از جمله مصالح اصلاح شده می توان به متریال سیمانی مانند ملات ، سیمان ، تایل بتنی و پوشش نانو مانند رنگ و روغن اشاره نمود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 شهريور 1402 - 10:43
    بازدید : 50

    موارد کاربرد انواع رنگ عایق رطوبتی استخر : رنگ مخصوص استخر نانو اکریلیک با خاصیت کشسانی و پوشش بسیار بالا عمل کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن خشک می‌شود. مقاومت بالا در برابر مواد قلیایی و شیمیایی، مقاومت بالا در برابر سایش، ضد جلبک، ضد خزه، ضد قارچ  و دوست‌دار محیط زیست بودن از دیگر ویزگی‌های این رنگ می‌ باشد. رنگ استخری پایه نانو یکی از پرطرفدارترین انواع عایق‌کاری استخر و مخازن نگهداری آب کشاورزی و پرورش ماهی، به سبب استفاده آسان آن برای مصرف‌کننده می‌باشد. رنگ استخری بسیار منعطف بوده و مانند لاستیک کش می‌آید. به هیچ عنوان شکسته یا پوسته نمی‌شود و می‌تواند در انواع سازه‌های هیدرولیکی متوسط مورد استفاده قرار گیرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    4 شهريور 1402 - 11:42
    بازدید : 37

    بهترین مصالح ساختن و عایق بند درز انبساط ساختمان : درزهای انبساط در بتن برای جلوگیری از ایجاد ترک‌های انبساطی بتن در اثر تغییرات دمایی محیط، قرار می‌گیرند. درواقع، هنگامی که بتن در یک مرز محدود قرار می‌گیرد، به دلیل دمای بالا دچار انبساط می‌شود. این انبساط، منجر به ایجاد تنش‌های کششی در بتن شده و در نهایت با خارج شدن تنش‌های ایجاد شده از حداکثر ظرفیت کششی بتن، ترک در بتن نمایان می‌شود. درزهای انبساطی، به منظور جذب انبساط و انقباض ناشی از حرارت مصالح ،جذب ارتعاش، نگهداری قطعات در کنار یکدیگر و اجازه حرکت قطعات به دلیل نشست زمین یا زلزله و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    3 شهريور 1402 - 12:24
    بازدید : 35

    کاربرد عایق های بی رنگ و شفاف نانو آب بندی بام : عایق رطوبتی از جدیدترین و بهترین مواد جهت آب بندی گزینی مانسب و مطمئن برای نسل های قدیمی عایق رطوبتی مانند ایزوگام و قیرگونی می باشد. رطوبت اجزای اصلی سازه ،ساختمان را فرسوده می کند و به مرور آن ها را از بین می برد. رطوبت و نم باعث زنگ زدگی فلزات می شود. رطوبت باعث ظهور حشرات و قارچ ها در ساختمان می شود. همچنین باعث طبله شن گچ روی دیوار می شود. رطوبت و آب همچنین مصالح ساختمان مانند اجر و سنگ را به مرور بر اثر یخ زدگی خرد می کند.هر قسمتی که در معرض رطوبت قرار می گیرد را باید به نحوی برای جلوگیری از این موارد عایق بندی کرد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    1 شهريور 1402 - 12:27
    بازدید : 52

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2